loading...
بزرگترین سایت دانلود و تفریحی ایرانیان
انجمن سايت استوا

انجمن سايت استوا فعال ميباشد.براي ورود

كليك كنيد.

بزرگترین سایت دانلود و تفریحی ایرانیان خوش آمدید.

امير حسين پوررفعتي بازدید : 359 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی بسیار زیبا به نام کلاه قرمزی و بچه ننه

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

امير حسين پوررفعتي بازدید : 956 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم بسیار طنز و زیبای قبرستان غیر انتفاعی

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.



کارگردان: محسن دامادی | ژانر: اجتماعی

سال انتشار: 1391 | مدت زمان: 90 دقیقه
فرمت: MKV-MP4 | حجم: 733-338 مگابایت

خلاصه داستان:
مرد سن و سال داری که یک زمین بزرگ در منطقه‌ای در نزدیکی شهر دارد، تصمیم می‌گیرد آن را تبدیل به یک قبرستان غیرانتفاعی کند. او در کار خود با موانع و مشکلاتی روبه‌رو می‌شود.
.
بازیگران:
حامد بهداد، علیرضا خمسه، ستاره اسکندری، بهنوش بختیاری و..

امير حسين پوررفعتي بازدید : 480 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم کمدی بسیار زیبا به نام شادی های زندگی

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

|| دانلود فیلم ایرانی شادی های زندگی با کیفیت عالی و لینک مستقیم ||




نام فیلم : شادی های زندگی – Shadihaye Zendegi
ژانر : طنز اجتماعی
کارگردان : بهنام بروجردی
بازیگران : حمید لولایی، حامد ملک، احمد پور مخبر و …
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱
محصول : ایران
زبان : فارسی
زمان : ۸۰ دقیقه
کیفیت : DVDRip 480p
فرمت : MP4
حجم : ۴۵۵ مگابایت

خلاصه داستان : بهنام همیشه آرزوی یک زندگی مرفه را در سر می پروراند ، او با کریم آقا پدر دختر مورد علاقه اش درگیر است ، کریم آقا تحت هیچ شرایطی حاضر نیست او را به دامادی قبول کند اما …


امير حسين پوررفعتي بازدید : 285 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (1)




آداب عید نوروز-عید نوروز چون اعیاد اسلامی، از آداب و رسومی خاص اسلامی برخوردار است و علاوه بر آن، برخی آداب و رسوم نیکو نیز در ایام نوروز در میان مردم ایران زمین، دیده می شود، در ادامه به برخی از این آداب و رسوم اشاره می کنیم:



● نماز عید


یکی از آداب عید نوروز خواندن نماز عید است.شیخ طوسی(ره) فرموده است: نماز ظهر و عصر روز نوروز را که خواندی چهار رکعت نماز با دو سلام (دو رکعت دو رکعت) می خوانی رکعت اول پس از حمد ده بار سوره «قدر» رکعت دوم پس از حمد ده بار سوره «کافرون» رکعت سوم پس از حمد ده بار سوره «توحید» رکعت چهارم پس از حمد ده بار سوره «ناس» و «فلق» (معوذتین). و در پایان نماز سجده شکر بجاآور و در آن دعاکن تا خداوند گناهان ۵۰ ساله ات را ببخشد.



نظافت و لباس تمیز

یکی دیگر از آداب عید نوروز پوشیدن لباس نو و تمیز است.نظافت و رعایت بهداشت و نیز پوشیدن لباس تمیز و استفاده از عطر و بوی خوش در صورت امکان از وظایف اخلاقی و اجتماعی نوروز است. از امام صادق(ع) نقل شده است که فرمود: «و البس انظف ثیابک و تطیب باطیب طیبک» ؛ «تمیزترین لباست را بپوش و با بهترین عطرت خود را خوشبوی ساز»



● خرید لباس نو و سبز کردن گندم


سبز کردن گندم و خرید لباس از دیگر آداب و رسوم عید است.یکی دو روز مانده به آغاز سال جدید (نوروز)، افراد خانواده برای خرید لباس عیدشان به بازار و فروشگاه ها می روند و لباس های نو و پارچه های رنگین، خریداری می کنند. در واقع افراد خانواده با خرید لباس نو و تغییر ظواهر زندگی نشاط خاصی ا به زندگی خود می بخشند.

در برخی از مناطق ایران، به رعایت این آداب و رسوم، بسیار تاکید شده است به عنوان مثال در شیراز، از یکی دو ماه به نوروز مانده شیرازی ها به بازار می روند و لباس عیدشان را می خرند پارچه هایی معمولاً خریداری می شود که دارای رنگ روشن و سرخ یا زرد باشد. آنها معتقدند که لباس را خودشان بدوزند، پارچه آن را روزهای دوشنبه یا جمعه قیچی کنند و نیز روز پنج شنبه ساعت سنگین است و لباس مدتی روی دست می ماند تا دوخته شود، روز سه شنبه اگر بریده شود نصیب دزد یا مرده شور خواهد شد و روز چهار شنبه می سوزد وسایل خانه نیز باید عوض شود و یا تمیز گردد. پختن نان شیرین از جمله کارهایی است که حتماً باید قبل از عید و برای عید انجام بگیرد .

سبز کردن گندم، عدس، تره تیزک، ده پانزده روز به عید مانده در خانه های شیراز صورت می گیرد. برای این کار از ظرفی استفاده می کنند که از جنس مس یا روی باشد و بعد مقداری دانه ابتدا به سلامتی آقا امام زمان (عج) می ریزند و به ترتیب بعد از آن نام اعضای خانواده را می آورند.


● خانه تکانی

یکی از رسوم پسنده و ارزشهای نیک عید، نظافت و خانه تکانی است که یکی دو هفته پیش از عید خانه تکاتی یا رفت و روب انجام می گیرد و مجدداً اثاثیه را جابه جا می کنند و گردگیری می کنند و دوباره آنها را می چینند در واقع مردم قبل از رسیدن سال نو تحولی در زندگی خود می کنند و خانه را برای پذیرانی از میهمانان عید آماده می سازند.


● تهیه سفره هفت سین

تهیه سفره هفت سین از دیگر آداب عید نوروز است.بزرگترین نماد آیین نوروز "هفت سین" ، است. "محمد علی دادخواه" که اخیراً پژوهشی با عنوان "نوروز و فلسفه هفت سین" را به نگارش در آورده، در این باره می نویسد: "عدد هفت برگزیده و مقدس است. در سفره نوروزی انتخاب این عدد بسیار قابل توجه است. ایرانیان باستان این عدد را با هفت امشاسپند یا هفت جاودانه مقدس ارتباط می دادند. در نجوم عدد هفت، خانه آرزوهاست و رسیدن به امیدها را در خانه هفتم نوید می دهند. علامه مجلسی می فرماید: آسمان هفت طبقه و زمین هفت طبقه است و هفت ملک یا فرشته موکل برآنند و اگر موقع تحویل سال، هفت آیه از قرآن مجید را که باحرف سین شروع می شودبخوانند آنان را از آفات زمینی و آسمانی محفوظ می دارند."

هفت سین عبارت است از سماق، سیر، سنجد، سمنو، سکه، سرکه، سبزی .





عید نوروز, آداب عید نوروز, نوروز در دیگر کشورها



آداب عید نوروز


● یکی از آداب عید نوروز، جمع شدن تمام افراد خانواده بر سر سفره عید در لحظه تحویل سال نو


موقع تحویل سال نو همه اهل خانه با لباس نو بر سر سفره می نشینند، مادر اسپند دود می کنند، یکی از بچه ها شمع روشن می کند، پدر قرآن می خواند و …

هر کدام از این آداب و رسوم عید، فلسفه خاص خود را دارد؛ مادر اسپند دود می کند برای دوری از چشم زخم حسود، با روشن کردن شمع، بر روشنایی خانه و زندگی تاکید می شود و از خانواده بزرگ افراد خانواده می خواهند تا در سال نو، خانه آنها را با شمع وجود پدر و مادر نورانی کند؛ قرآن خوانده می شود تا در آغاز سال نو دل ها به سوی خداوند بزرگ سوق داده شود و از صاحب قرآن خواسته شود که در این سال جدید نیز یار و مددکار اهل خانه باشد، حضور ثابت و گسترده قرآن نه تنها در سفر عید بلکه در تمام آداب اجتماعی نوروز نشان از مردم ایران زمین توجه به قرآن دارد و قرائت قرآن و بوسیدن آن در ساعات تحویل سال از جمله آداب سال تحویل است.

بر سر سفره عید، سکه، برنج، آب، ماهی قرمز، آیینه و … نیز دیده می شود که سکه نشان از خیر و برکت و رفاه؛ برنج، نشانی از خیر و برکت و فراوانی؛ آب، نشان صافی و پاکی و روشنایی و گشایش کار؛ ماهی قرمز، شگون دارد؛ آیینه، برای رفع کدورت و نشانی ازصفا و پاکی و یکرنگی است.

افراد خانواده بعد از تحویل سال نو با هم روبوسی کرده و عید را به هم تبریک می گویند و برای هم سال خوب و پربرکتی را آرزو می کنند.


بقیه در ادامه ی مطلب


امير حسين پوررفعتي بازدید : 337 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (0)


نوروز در فرهنگ اقوام مختلف
نوروز در فرهنگ اقوام مختلف
در شب نوروز دختران روستایی قزاق با آخرین گوشت باقیمانده از گوشت اسب که «سوقیم» نام دارد غذایی به نام «اویقی آشار» همراه با آویز می‌‌پزند و از جوان‌هایی که دوستشان دارند...
جهانی سازی یک نماد ملی
نوروز در ایران و چند کشور منطقه که دارای فرهنگ مشترک با ایران هستند جشن گرفته می‌شود، اما در چند سال اخیر برخی دیگر از کشورها آن را در قالب تعطیلات رسمی‌خود گنجانده اند و این نماد در حال تبدیل شدن به یک نماد جهانی است.
جشنها اصولاً هویت ملی و یا دینی هر ملتی را تشکیل می‌دهند و هر مراسمی‌‌بیانگر علائق، سلیقه‌ها و فرهنگ ملت و تعلقات قومی‌‌آن به شمار می‌رود.
جشنها امروزه در بین تمامی‌‌اقوام مختلف برگزار می‌شود و این جشنها در هر نقطه و منطقه ای از زمین با دیگر نقاط متفاوت است و در صورتی که مراسمی‌‌حرکت خود را از یک قالب ملی و منطقه ای آغاز و به یک نماد بین المللی تبدیل شود می‌توان دلیل آن را وجود ارزشهای مشترک انسانی در آن دانست که منعکس کننده فطرت انسانها و تمایل آنها در کنار هم زیستن و صلح است.
عید نوروز و جشنهای سال نو شمسی یکی از جشنهای مهم در بین ایرانیان است. این جشنها که با آغاز فصل بهار و بیداری طبیعت آغاز می‌شود همان حرکتی است که از یک فرهنگ ملی سرچشمه گرفته و در حال تبدیل شدن به یک "نماد جهانی" است.
این مسئله تا بدانجا اهمیت دارد که سازمان ملل سازمان ملل برای ثبت عید نوروز به عنوان یک روز جهانی آن را به نظر سنجی گذاشت.
تاریخچه
منشاء و زمان پیدایش نوروز به درستی معلوم نیست، اما این جشن قدمتی سه هزار ساله دارد و قدیمی‌ترین آیین ملی در جهان به شمار می‌رود. در برخی از متون کهن ایران از جمله شاهنامه فردوسی و تاریخ طبری، جمشید و در برخی دیگر از متون کیومرث به‌عنوان پایه‌گذار نوروز معرفی شده است. ابداع نوروز در شاهنامه بدین صورت روایت شده است که جمشید در حال گذشتن از آذربایجان دستور داد تا در آنجا برای او تختی بگذارند و خودش با تاجی زرین بر روی تخت نشست. با رسیدن نور خورشید به تاج زرین او جهان منور شد و مردم شادمانی کردند و آن روز را روز نو نامیدند. برخی از روایتهای تاریخی نیز آغاز نوروز را به بابلیان نسبت می‌دهد. طبق این روایتها رواج نوروز در ایران به 538 سال قبل از میلاد یعنی زمان حمله کورش به بابل بازمی‌گردد. همچنین در برخی از روایتها از زرتشت به‌عنوان بنیانگذار نوروز نام برده شده است.
با افزایش محبوبیت عید نوروز در آسیای میانه و همچنین با اعلام رسمی‌‌شدن این مراسم در ترکیه، جهان در آینده نزدیک شاهد برگزاری آن در ابعاد وسیعتر خواهد بود.
نوروز در آذربایجان
عید نوروز در جمهوری آذربایجان همسایه شمالی ایران از اهمیت ویژه ای برای مردم این سرزمین دارد. نوروز به عنوان عید رسمی‌‌و ملی جمهوری آذربایجان بین مردم ارزش خاصی دارد. پس از استقلال جمهوری آذربایجان در 18 اکتبر 1991 عید نوروز از خانه‌ها به محله‌ها و سپس به میادین شهرها گسترش یافت و تبدیل به یک آیین و مراسم رسمی‌‌شد.
در سال جاری هیئت دولت آذربایجان، به مناسبت این عید 8 روز تعطیل رسمی‌‌اعلام کرد. در جمهوری آذربایجان درباره پیدایش جشن نوروز اسطوره‌ها و افسانه‌های گوناگونی نقل شده است. مثلاً در روایتی آمده است سیاوش پسر کیکاووس به کشور افراسیاب سفر می‌کند افراسیاب از وی به نحو قابل توجهی پذیرایی می‌کند و حتی دخترش را به عقد وی در می‌‌آورد و سیاوش به یاد سفرش از دیار افراسیاب دیوار بخارا را بنا می‌کند. ولی دشمنان که از این امر ناخرسند بوده‌اند میان سیاوش و افراسیاب را بر هم زده به طوری که افراسیاب تصمیم به قتل سیاوش می‌گیرد و پس از کشته شدن سیاوش دستور می‌دهد جنازه‌اش را روی کنگره‌های دیوار بخارا قرار دهند. زرتشتیان جسد وی را برداشته و در قدمتگاه دروازه شرقی دفن می‌کنند و مرثیه‌های بسیاری در وصف سیاوش و مرگش سرودند به طوری که این مرثیه‌ها بین مردم گسترش یافت و در همین سیاوش مرثیه‌ها روز دفن سیاوش را زرتشتیان نوروز نامیدند.

اهالی آذربایجان بعد از پایان چله کوچک خود را برای استقبال از عید نوروز آماده می‌کنند و مردم از آن به عنوان عید صلح و دوستی و وحدت و یکپارچگی یاد می‌کنند و طبق آیین‌های باستانی، آنهایی که قهر هستند آشتی می‌کنند و قهر و کینه از میان برداشته می‌شود. در آذربایجان بر خلاف ایران مراسم سیزده‌ بدر برگزار نمی‌شود.
در آذربایجان رابطه با عید نوروز جای مهمی‌‌به اعتقادات و فال‌ها داده می‌شود به طوری که در شب چهارشنبه سوری دختران نو رسیده در ته دل فالی گرفته و و مخفیانه پشت درنیمه باز به انتظار ایستاده و اگر در این هنگام حرف خوب و موافقی بشنوند آرزویشان برآورده شده و اگر حرف نامناسبی می‌شنیدند نیتشان عملی نمی‌گشته است. بنابراین برمبنای آیین عید مردم از بدگویی و حرف نامناسب دوری می‌جویند.
تاجیکستان و مراسم نوروز

جشن نوروز برای مردم تاجیکستان بویژه بدخشانیان تاجیکستان جشن ملی نیاکان است که برای مدت سه روز برگزا می‌شود. آنها از این مراسم به عنوان رمز دوستی و زنده شدن کل موجودات یاد می‌کنند و به نام "خیدیر ایام" یعنی جشن بزرگ معروف است.
مراسم گل گردانی
پیش از فرا رسیدن نوروز کودکان تاجیکستان با برگزاری مراسم "گل گردانی" به دیگران پیغام می‌رسانند. این مراسم یک هفته قبل از نوروز، یعنی در اوائل دهه دوم ماه مارس از سوی گروهی از کودکان که در دست گلهای سیه گوش، بایچیچک یا نوروزی دارند اجرا می‌شود. این کودکان به هر منزل مسکونی نزدیک شده و با قرائت شعرهایی فارسی فصل بهار را به صاحبان آن خاندان شادباش می‌گویند.
در پاسخ به تبریکات کودکان، صاحب خانه‌ها به آنها مقداری گندم، نخود، نسک و انواع دیگر محصولات غله یا شیرینی اهدا می‌کنند و کودکان با جمع آوردن عیدی خود این مواد را به منزل یکی از دوستان می‌برند و صاحب منزل برای آنها غذای نوروزی آماده می‌کند.
بقیه در ادامه مطلب

امير حسين پوررفعتي بازدید : 485 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)


کارت پستال جدید عید نوروز ۹۲

جدید ترین کارت پستال های عید نوروز عکس پستال جدید برای تبریک سال نو عکس پستال جدید برای تبریک عید نوروز کارت پستال برای تبریک سال 92 کارت

 پستال جدید برای تبریک عید نوروز کارت پستال جدید عید نوروز کارت پستال جدید عید نوروز 1392 کارت پستال عید

pic7744 akz.ir 75656 کارت پستال جدید عید نوروز 92

بقیه در ادامه مطلب



امير حسين پوررفعتي بازدید : 364 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (1)

((یک شعر درباره عید نوروز))

عجب رسمیه رسم زمونه

خونه مون عیدا پر مهمونه

می رن مهمونا از اونا فقط

آشغالِ میوه به جا می مونه !

کجاست اون کیوی ؟ چی شد نارنگی ؟

کجا رفت اون موز ؟! خدا می دونه  !

جعبه خالی ِ شیرینی هنوز

گوشه ی طاقچه پیش گلدونه

عطرش پیچیده تا آشپزخونه

شیرینیش کجاست ؟ خدا می دونه

می رن مهمونا از اونا فقط

جعبه ی خالی به جا می مونه !

از بس خونه رو به هم می ریزن

آدم مثل اسب(!) تو گِل می مونه

یکی نیست بگه خداوکیلی

جای پوست پسته توی قندونه ؟!

قند نصفه ی عموجون هنوز

خیس و لهیده ته فنجونه

خالا خداییش قندش مهم نیست

کنار اون قند نصف دندونه !

می رن مهمونا از اونا فقط

نصفه ی دندون به جا می مونه !!

پسته ی خندون ، بادوم شیرین

فندوق در باز ، مال مهمونه

« پرسید زیر لب یکی با حسرت » :

که از این آجیل، به غیر از تخمه،

واسه ما بعدها چی چی می مونه ؟!


امير حسين پوررفعتي بازدید : 491 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)
امير حسين پوررفعتي بازدید : 709 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (1)
امير حسين پوررفعتي بازدید : 401 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)


فصل دوم 2 انیمیشن بیاد ماندنی کارآگاه گج Inspector Gadget

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

قسمت های ۱ تا ۱۰ آماده دانلود می باشند



امير حسين پوررفعتي بازدید : 407 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (2)

دانلود مداحی عربی بسیار زیبا از امیر حسین پوررفتی به سبک نزار قطری

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

دانلود کنید هاااااااااااااااااا از دست میره از ما گفتن بود.

امير حسين پوررفعتي بازدید : 4090 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (3)

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.
دانلود فیلم Transformers 2 دوبله فارسی


نام فارسی فیلم : تبدیل شوندگان : انتقام فالن

منتشر کننده : ایران فیلم

ژانر: اکشن ، ماجرایی ، علمی-تخیلی

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۵٫۹

کیفیت : ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p | آخرین حد کیفیت ، فوق العاده

حجم : ۲۳۹۷ مگابایت ، ۱۱۷۸ مگابایت

اسکرین شات : دارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان : دیسیبتیکانها که باشکست مواجه شده بودند حالا به دنبال انتقام هستند وفعالیتهای مخفی خودرا آغاز کرده اند ودر این راه فقط یک نفر میتواند مانع آنها شود و او سام ویتویکی(شیا لبوف) است منتها سام به دانشگاه رفته ونمیخواهد وقت خود را به درگیری با تبدیل شوندگان بگذراند او حتی از ماشین مورد علاقه اش جدا شده است ولی اتفاقاتی باعث میشود که سام در تصمیمش تجدید نظر کند پس سام(شیا لبوف) ودوست دخترش میکالا بانز(مگان فاکس) تصمیم میگیرند بازهم با تبدیل شوندگان بجنگند …

دو زبانه : برای اولین بار فیلم های دوبله فارسی بصورت دو زبانه ارائه شده اند . بدین صورت که هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در فیلم گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر زبان در نرم افزار KMPlayer از کلید های ترکیبی Ctrl+X استفاده نمایید. همچنین امکان تغییر زبان در دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.


امير حسين پوررفعتي بازدید : 360 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای PC

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

WRC 3 – با یک عنوان رالی روبرو هستیم که استانداردها و قوانین این مسابقات را در خود دارد. شما با انتخاب یک ماشین از کمپانی های لایسنس شده توسط سازندگان بازی، می توانید وارد رقابتی بزرگ شوید و با مسابقات مختلف فصل های گوناگونی را بگذرانید. تنوع ماشین ها آنچنان بالا نیست، ولی خوشبختانه سازندگان سعی کرده اند لایسنس ماشین های معروف این مسابقات را بگیرند . این نسخه با یک موتور گرافیکی جدید به نام Spikengine طراحی شده است تا یکی از بزرگترین نواقص این عناوین که پایین بودن گرافیک بود را حل کنند ، در همین راستا کل بازی از نو طراحی و برنامه نویسی شده است . این بازی دارای ۵۰ تیم مختلف است که در کل دارای ۳۵ اتومبیل لایسنس شده می باشد .

 

تعداد صفحات : 22

درباره ما
Profile Pic
با سلام من امیر حسین پوررفعتی هستم . مجری این وبلاگ . من طرفدار سر سخت رئالم اميد وارم بهتون در وبلاگ من خوش بگذره . اگر دوست داشتيد كه مطلب جديد تري بگذارم دريغ نكنيد 24ساعته با مطالب بروز شده در خدمت شما عزيزان هستم در صورتی که نتوانستید نظر بدهید با این شماره تماس بگیرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • يکشنبه 23 آذر 1393
  • يکشنبه 05 مرداد 1393
  • جمعه 03 مرداد 1393
  • سه شنبه 31 تير 1393
  • جمعه 02 اسفند 1392
  • سه شنبه 29 بهمن 1392
  • پنجشنبه 10 بهمن 1392
  • چهارشنبه 09 بهمن 1392
  • دوشنبه 30 دی 1392
  • يکشنبه 03 آذر 1392
  • چهارشنبه 17 مهر 1392
  • جمعه 08 شهريور 1392
  • سه شنبه 05 شهريور 1392
  • يکشنبه 03 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • جمعه 18 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • چهارشنبه 19 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 31 خرداد 1392
  • چهارشنبه 22 خرداد 1392
  • سه شنبه 21 خرداد 1392
  • پنجشنبه 16 خرداد 1392
  • چهارشنبه 15 خرداد 1392
  • شنبه 11 خرداد 1392
  • چهارشنبه 08 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • پنجشنبه 02 خرداد 1392
  • چهارشنبه 01 خرداد 1392
  • چهارشنبه 25 ارديبهشت 1392
  • شنبه 21 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • دوشنبه 19 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • سه شنبه 08 اسفند 1391
  • دوشنبه 23 بهمن 1391
  • يکشنبه 22 بهمن 1391
  • چهارشنبه 18 بهمن 1391
  • دوشنبه 16 بهمن 1391
  • يکشنبه 15 بهمن 1391
  • شنبه 14 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 30 دی 1391
  • يکشنبه 24 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • دوشنبه 11 دی 1391
  • يکشنبه 10 دی 1391
  • شنبه 09 دی 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • يکشنبه 02 مهر 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • پنجشنبه 12 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • شنبه 10 تير 1391
  • چهارشنبه 07 تير 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • يکشنبه 07 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • چهارشنبه 03 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 26 ارديبهشت 1391
  • جمعه 22 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 17 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین بازیکن ایران کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 321
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 537
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 453
  • باردید دیروز : 2,715
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,164
  • بازدید ماه : 3,372
  • بازدید سال : 41,167
  • بازدید کلی : 817,182
  • کدهای اختصاصی

    سلیم سیتی